Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

December 8, 2011

Seguir adelante / to move on / A-ha

Summer moved on - A-ha
Me hice la promesa de postear algo todos los días, promesa no tan fácil de cumplir entre el trabajo, las horas de viaje por la distancia entre el trabajo y mi casa y más que nada por el estado "semi-catatonico" del cual entro y salgo desde la perdida de mi mamá.
I made ​​a promise to post something every day, a promise not so easy to carry between work, travel time due to the distance between work and home and most of all by the "semi-catatonic"state in which I came in and I go since the loss of my mom.
Lifelines
En realidad no estoy deprimida, es mas como una apatía que llega de repente y no me dan ganas de hacer nada, y esta semana fueron varias las veces en las cuales el recuerdo de mi mamá me puso en pausa y deje pasar los post.
I'm not really depressed, it's more like an apathy that comes on suddenly and I do not feel like doing anything, and this week were several times when the memory of my mom made ​​me do pause and stop posting.
Stay on these roads
Sin ir mas lejos, ayer llegando a casa recordé que ya no tengo mas a mi mamá, no se si a alguno de ustedes les haya pasado lo mismo; es una situación muy extraña, uno va caminando pensando en cualquier cosa y de repente, cae en la cuenta de que esa persona que era un parte tan importante de su vida, alguien quien estaba siempre presente se ha ido y no va a volver.
Without going any further, when arriving home yesterday I remembered that I don't have my mom with me anymore, I do not know if any of you had been in the same situation, it's a very strange situation, a moment you are walking and thinking on anything or everything and suddenly you realize that the person who was an important part of your life, someone who was always with you is gone and she is not coming back.
I've been losing you
Son solo unos segundos en los cuales la mente nos traiciona pensando en esa persona como alguien presente y segundos después nuestro cerebro nos manda un memo avisándonos que su presencia física no esta y  que solo podemos pensar en ella a futuro como un marco de referencia e inspiración para nuestra vida.
These are just a few seconds in which the mind betrays us thinking about that person as someone who is present and seconds later, your brain sends you a memo telling you that her physical presence is not here  and you can only think of her in future as a frame of reference and inspiration for your life.
The sun always shine on tv
Así que ayer llegué a casa, me seque las lágrimas y me puse a escuchar música. Durante una hora estuve escuchando canciones del grupo noruego A-ha. Al termino de esa hora, me fui a dormir bailando, realmente levantaron mi animo y me dormí con una sonrisa en mi rostro.
So yesterday I got home, I wiped my tears and started to listen to music. For an hour I was listening to songs of the Norwegian group A-ha. At the end of that time, I went to sleep dancing, it really lifted my mood and I fell asleep with a smile on my face.
The blood that moves the body


Gracias chicos.
Than you boys.
Take on me
Take on me (primera version)


Pin It!

No comments: